1. Üldsätted

1.1  Käesolevad Salutary Service OÜ e-poe müügitingimused (edaspidi: tingimused) kehtivad internetiaadressil www.salutary.ee asuval ostukeskkonnast (edaspidi: e-pood) ostmisel. 1.2  E-pood müüb Salutary Service OÜ-le kuuluvates kauplustes. 1.3  Tingimused kehtivad õigussuhetele, mis tekivad kliendi (edaspidi: klient) ja e-poe omaniku Salutary Service OÜ (edaspidi müüja) vahel seoses e-poest toodete ostmisega. 1.4  Käesolevatele tingimustele lisaks reguleerivad e-poes toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid 1.5  Müüja andmed: Salutary Service OÜ; Tähe 135b, Tartu 50105; Reg. nr 11437792; Telefon +372 7330221; E-post info@salutary.ee. 1.6  Müüjal on õigus ühepoolselt muuta e-poe kasutustingimusi ja hindu. Müüja annab muudatustest teada www.salutary.ee. Kui klient esitas tellimuse enne muudatuste jõustumist, rakendatakse tehingule tehingu toimumise hetkel kehtivaid tingimusi ja hindu.

2. Klienditugi

2.1  Klienditoe telefoninumber on +372 7330221 (avatud tööpäeviti kell 8.00-17.00). 2.2  E-posti aadress: info@salutary.ee. 2.3  Riiklikel pühadel on klienditugi suletud.

3. Hinnad

3.1  Kõik e-poe toodete hinnad sisaldavad 20%-list käibemaksu ning on esitatud eurodes. 3.2  E-poe toodete hinnad, allahindlused, pakkumised ja kampaaniad võivad erineda müüja jaekaupluste hindadest, allahindlustest, pakkumistest ja kampaaniatest. 3.4  Transpordi hinnad on välja toodud punktis 7.

4. Tooted

4.1  E-poe tooted on reeglina olemas laos või müüja jaekauplustes. Toodete saadavust ei tagata, kuna laoseis võib tehniliste probleemide tõttu olla ekslik. 4.2  Kui kliendi tellitud toode müüjal puudub, teavitatakse klienti sellest esimesel võimalusel. 4.3  Tasutud tellimuse kogu ostusumma tagastatakse esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul.

5. E-poes registreerumine

5.1  Registreerunud ja sisselogitud püsikliendile rakenduvad püsikliendi pakkumised. 5.2  Transporditasule püsikliendi soodustus ei rakendu.

6. Tellimuse esitamine

6.1  Tellimusi saab esitada e-poes registreeritud kasutajana sisse logides või anonüümse kliendina. 6.2  Klient valib välja e-poest soovitud tooted ning lisab ostukorvi. 6.3  Klient kontrollib ostukorvi õigsust, seejärel kinnitab ostukorvi. 6.4  Klient sisestab nõutud andmed, valib sobiva kohaletoimetamise viisi ja nõustub müügitingimustega. 6.5  Klient tasub tellimuse eest maksekeskonnas. 6.6  Pärast tellimuse eest tasumist tuleb kliendil vajutada “Tagasi kaupmehe juurde”. 6.7  Tellimuse ja makse kättesaamise kohta saadab müüja kliendile e-kirjaga kinnituse ja arve.

7. Makseviisid

7.1  Tellimuse eest saab turvaliselt tasuda Eesti pangalinkide abil. 7.2  Müüjal puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele. 7.3  Maksmine toimub eurodes.

8. Kauba kättesaamine

8.1  Kliendil on võimalik tellimuse kohaletoimetamiseks valida pakiautomaat või kullerteenus. 8.2  Tellimuse kohaletoimetamine Omniva pakiautomaati. 8.2.1 Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. 8.2.3 Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimus kliendi poolt valitud pakiautomaati. 8.2.4 Toote kohalejõudmisest pakiautomaati teavitatakse klienti SMS-teatega, mis sisaldab pakiautomaadi ukse avamiseks unikaalset uksekoodi, pakiautomaadi asukohta, hoiutähtaja lõppu ning tagastuskoodi. 8.2.5 Müüja ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui müüjast mittetulenevatel põhjustel on pakiautomaadi unikaalne kood jõudnud kolmandate isikute valdusesse ning selle alusel on kaup kätte saadud. 8.2.6 Tellimust hoitakse pakiautomaadis 7 kalendripäeva. Pärast nimetatud tähtaja saabumise lõppu saadetakse toode tagasi e-poodi. 8.2.7 Juhul kui klient ei lähe tellimusele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud. 8.3  Tellimuse kohaletoimetamine kulleriga. 8.3.1  Tellimuse hinnale lisandub kohaletoimetamise tasu. 8.3.2  Pärast müügilepingu jõustumist saabub tellimuse kliendi poolt valitud aadressile. Kauba täpse üleandmise aja lepib kuller kliendiga eelnevalt telefoni teel kokku. 8.3.3  Klient peab tagama kokkulepitud ajal ja aadressil tellimuse vastuvõtmise. 8.3.4  Ebaõnnestunud väljastuskatse korral jääb tellimus hoiule elukohajärgsesse postkontorisse ning kliendile edastatakse postisaadetise saabumise teade e-kirjaga või lihtkirjaga postkasti. 8.3.5  Tellimust hoitakse postkontoris 15 kalendripäeva. 8.3.6  Juhul kui klient ei lähe tellimusele järgi eelmainitud tähtaja jooksul, on klient kohustatud hüvitama transpordiga seotud kulud. 8.3.7  Tellimust on võimalik tellida müüja jaekauplustesse (kokkuleppel). 8.3.9  Juhul, kui klient on vormistanud tellimuse nädalavahetusel (ajavahemikul reedel pärast kella 17:00 kuni esmaspäeval kella 8:00ni) või riigipühal, hakkab 5 tööpäeva tähtaeg kehtima nädalavahetusele või riigipühale järgneval esimesel tööpäeval kell 8:00. 8.3.10  Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust, vältimaks viivitusi ja arusaamatusi. Müüja ei vastuta viivituse või arusaamatuse eest, juhul kui see on tingitud kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsuse tõttu. 8.3.11  Juhul, kui klient avastab kauba kättesaamisel, et talle on saadetud vale või defektne kaup või kaup ei jõua kliendini heas seisukorras ja kinnises pakendis, tuleb sellest koheselt e-poodi teavitada, saates vastavasisulise kirja e-posti aadressile info@salutary.ee.

9. Tellimuse tagastamine ja ümbervahetamine

9.1  Kliendil on õigus tellimusest 14 kalendripäeva jooksul põhjust avaldamata taganeda ning tellitud toode või tooted ümber vahetada või tagastada. 9.2  14-päevane tagastusõigus kehtib ainult e-poest ostetud kaubale ning ei laiene kaupluses sooritatud ostudele. 9.3  Toodete tagastamiseks ja/või vahetamiseks tuleb müüjale esitada taganemisavaldus 14 kalendripäeva jooksul alates kauba kättesaamise hetkest. Täidetud taganemisavaldus tuleb saata koos tagastatud tootega müüjale. 9.5  Kaupluste asukohad ja lahtiolekuajad leiab salutary.ee kodulehelt. 9.6  Klient on kohustatud avama toote pakendi ettevaatlikult, seda kahjustamata. Kui pakendit ei ole võimalik avada seda rikkumata, ei ole originaalpakendis toote tagastamine nõutav. 9.7  Kliendil on õigus tootega tutvuda viisil, nagu see on lubatud tavapärases kaupluses ning klient vastutab tootega tutvumisel toote väärtuse vähenemise eest, kui ta on toodet kasutanud eeltoodust muul viisil. 9.8  Kaupadele, mida oma olemuse tõttu ei saa tagastada (värvid, vedelikud, aerosoolid, abrasiivid, isikukaitsevahendid, pahtlid, krundid) 14-päevane taganemisõigus ei kehti. 9.9  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud pakiautomaat saab tellimuse ümber vahetada või tagastada pakiautomaadi vahendusel, kasutades selleks esialgses SMS-is sisalduvat tagastuskoodi. 9.10  Juhul, kui kohaletoimetamise viisiks oli valitud kuller, saab tellimuse ümber vahetada või tagastada, viies selle vabalt valitud postkontorisse. Toote ümbervahetamiseks ja tagastamiseks on nõutav toote ostupakendil olev triipkood. 9.11  Toote kättesaamise kohta saadetakse kliendi e-postile kinnitus. 9.12  Toote saab nii kaupluses kui e-poes ümber vahetada ainult sama toote vastu. Uue toote saadame Teile vahetult pärast ümbervahetatava toote kätte saamist. Ümbervahetusega seotud kulud katab müüja. 9.13  Juhul, kui klient on tehingust taganenud, tagastab müüja kliendile ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga esimesel võimalusel, kuid mitte hiljem kui 14 kalendripäeva jooksul taganemisavalduse jõudmisest müüjale. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti. 9.14  Juhul, kui tellimus tagastatakse osaliselt ja tellimusele on lisandunud kohaletoimetamise tasu on müüjal õigus tagastada kohaletoimetamiskulu proportsionaalselt tagastatud toodete arvuga.

10. Kliendi isikuandmete töötlemine

10.1  Klient annab e-poes andmeid sisestades ning vastava kinnitusega õiguse koguda ja töödelda kliendi isikuandmeid (Ees- ja perekonnanimi, telefoni number, paki kättetoimetamise ja/või kodune aadress, e-posti aadress). 10.2  Müüja ei edasta kliendi isikuandmeid kolmandatele isikutele, väljaarvatud makseteenust osutavale ettevõttele ja tarneteenust pakkuvale ettevõttele. 10.3  Müüja säilitab kliendi kohta ostude sooritamise käigus kliendi poolt sisestatud kontaktandmed ja info sooritatud ostude kohta. Seda infot käsitletakse konfidentsiaalsena ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega. 10.4  Müüja võib kasutada kliendi isikuandmeid otsepostituseks üksnes juhul, kui klient on selle jaoks andnud oma nõusoleku. 10.5  Andmeside kliendi ja pankade ning kaardimaksete vahel on krüpteeritud, mis tagab kliendi isikuandmete ja pangaandmete turvalisuse. Makse teostamine toimub väljas pool e-poe keskkonda ning e-poel puudub ligipääs kliendi pangaandmetele ja krediitkaardi andmetele.

11. Pretensioonide esitamine ja vastutus

11.1  Müüja vastutab ostetud tootel ilmneva mittevastavuse eest 2 aasta jooksul alates toote kliendile üleandmisest. Tarbijale toote müümise korral eeldatakse, et 6 kuu jooksul kauba kliendile üleandmise päevast ilmnenud lepingutingimustele mittevastavus oli olemas asja üleandmise ajal, kui selline eeldus ei ole vastuolus asja või puuduse olemusega. Klient kohustub müüjat teavitama kauba mittevastavusest hiljemalt 2 kuu jooksul selle avastamisest ehk esitama pretensiooni. 11.2  Kliendil on soovitatav esitada pretensioon info@salutary.ee. Pretensiooni märkida kontaktandmed, probleemi täpne kirjeldus, pretensiooni esitamise kuupäev ning lisada ostu tõendav dokument. 11.3  Müüja ei vastuta tellitud toote mittesihipärasest kasutamisest tekkinud kahjude eest. 11.4  Müüja ei vastuta tellimuse täitmisel kliendi poolt esitatud ebakorrektsetest andmetest tekkiva kahju või mis tahes muude tagajärgede eest, sealhulgas kohaletoimetamise viivituse eest, kui see on tingitud asjaoludest, mida müüjal ei olnud võimalik mõjutada. 11.5  Müüja ja kliendi vahel tekkivad vaidlused lahendavad pooled läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on kliendil õigus pöörduda Tarbijakaitseametisse (Endla 10A, 10112 Tallinn, http://www.tarbijakaitseamet.ee) ja tarbijavaidluste komisjoni (Endla 10A Tallinn 10112, http://www.komisjon.ee) vaidluse kohtuväliseks lahendamiseks. Lisaks on kõikidele klientidele avatud e-kauplejatega tekkinud kaebuste lahendamiseks Euroopa Liidu elektrooniline keskkond ODR-platvorm (Online Dispute Resolution ehk veebipõhine vaidluste lahendamine) aadressil http://ec.europa.eu/odr.

Ostmine

Salutary e-poest tellimiseks tuleb valitud tooted lisada ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks avada menüüribal paremas osas paiknev ostukorv, seejärel vajutada “Ostukorv”. Checkout lehel kontrollida valitud toodete suurust, kogust ja hinda ning valida sobiva tarne- ja makseviisi. Vastavalt valitud tarneviisile täita vajalikud väljad. Kui nõutud andmed on sisestatud, andmete õigsus kontrollitud ja kasututingimustega nõustutud, siis tellimuse maksmiseks klikkida “Maksma”. Valida teile sobiv makseviis, pärast makse sooritamist kindlasti vajutada nupule “Tagasi kaupmehe juurde”.